Ako predať neviditeľné?


Si obchodník a živíš sa predajom? Tak potom ťa možno bude zaujímať tento článok. Kladieš si niekedy otázku, že ako predať neviditeľné? Dobrý obchodník veľmi dobre vie, že nech predáva čokoľvek, vždy predáva hlavne seba, resp. pocit, ktorý zanechá v pamäti kupujúceho.

Čo je teda kľúčom k úspechu?

Najlepší pocit o sebe zanecháš vtedy, keď sa úprimne zaujímaš o potreby klienta. Je to otrepané, však?

Máloktorý obchodník vie, že dobrý pocit zanechal vtedy, keď sa zameral na potreby klienta a úprimne sa zaujímal o to, čo v danom čase klienta skutočne zaujímalo.
Polož preto pri najbližšom jednaní klientovi zopár jednoduchých otázok:
Čo momentálne potrebujete?
S čím chcete pomôcť?

Čo očakávate od našej spolupráce?
Prečo to chcete?
Čo tým získate?

Špičkový obchodník sa úprimne zaujíma o svojho klienta.

Chce ho pochopiť čo najlepšie. Chce zistiť práve dôvody daných rozhodnutí, ktoré jeho klient urobil.
Ak teda zistíš hodnoty svojho klienta, si na najlepšiej ceste k dlhodobým úspechom.







Späť na články