Ako správne budovať svoju os.značku, aby Vás ľudia nasledovali?


Začínate okrem predaja a budovania tímu tiež s marketingom? Chcete okolo seba vybudovať značku, čiže "brand", ale neviete, ako začať?

Mám pre Vás konkrétne tipy, ktoré Vám poradia, ako si vybudovať silnú pozíciu na trhu.

Ako najlepšie začať pri budovaní brandu?

Pre mňa je dobrý brand takým brandom, ktorý Vám i Vašim službám, alebo výrobkom pridáva hodnotu. A čo môže byť tou najúčinnejšou hodnotou, ktorú niekomu môžete ponúknuť? To, že budete pomáhať druhým, riešiť ich problémy, alebo im pomáhať plniť ich sny a túžby! 
Či už chcú zarábať viac peňazí, zaopatriť rodinu, byť lepší podnikateľ, alebo čokoľvek. Práve Vy môžete byť osobou, ktorá im v tom môže pomôcť.

Ako sa čo najjednoduchšie zaryť do ľudských sŕdc? Pomáhajte im riešiť ich problémy.

Nemusíte mať dostatočnú odbornosť

 

Je tu pár vecí, ktoré do budovania brandu nemusíte zapájať. Nemusíte sa snažiť presviedčať ostatných o svojej odbornosti a do "určitej miery" nie je potrebné ani dôveryhodnosť.

Vysvetlím to na príkladoch ľudí, ktorým sa podarilo uspieť:

Televízna hviezda a podnikateľka Rachael Ray získala svoju vlastnú kuchársku show (a potom ešte niekoľko ďalších), ktorú milovali ľudia v USA. A to sotva vedela, ako variť.

Len náhodou bola v správny čas na správnom mieste a keď jej niekto ponúkol príležitosť, chytila ​​sa jej.

Vo svojej šou sa špecializovala na rýchle a jednoduché jedlá, pretože sama nemala odbornosť na to, aby sa pokúšala o niečo zložité.

A práve to bolo kľúčom jej úspechu - jej recepty dokázal ktokoľvek napodobniť a uvariť si ich aj doma!

 

Ďalším príkladom je Rachel Hollis, ktorá vybudovala firmu pomáhajúcu ľuďom zmeniť život vďaka lepšiemu mindset (nastavenie mysle) a ktorú môžete občas stretnúť na network marketingových konferenciách.

A to pritom Rachel sama seba vôbec nepovažuje za expertku. Ale je zapálená do veci, má úžasnú osobnosť a je empatická voči ostatným ľuďom.

Čím viac sa budete snažiť tváriť ako odborník, tým menej ľudí bude veriť tomu, že Vás zvládnu napodobniť.

 

Nebojte sa byť zraniteľní

 

Rovnako ako Rachel veľkú časť svojho úspechu založila na empatiu, ani Vy nebuďte z kameňa a nesnažte sa presviedčať ostatných, že ste pevní ako skala.

Každý si životom vláči nejaké ťažkosti a problémy, prečo robiť, že práve vás sa to netýka? Aj to je súčasťou vášho príbehu.

Nebojte sa ukázať svetu svoje ťažkosti. Zistíte, že nie ste jediní, koho trápia. Môžete potom ľahšie pomôcť ostatným.

 

Investujte, učte seba aj druhých.

 

Ďalší jednoduchý trik, ako sa dostať do povedomia ľudí, je deliť sa o to, čo Vás zaujíma a čo ste sa v odbore naučili nové. Investujte čas a peniaze, aby ste sa niečo naučili a potom to odovzdávajte ostatným.

Zakaždým, keď prečítate zaujímavú knižku, alebo článok a zaujmú Vás niektoré myšlienky, podeľte sa o ne s ostatnými.

 

Zdieľajte svoju cestu

 

Takmer každý podceňuje silu svojej životnej cesty. Nerobte rovnakú chybu aj Vy. Pretože to je práve príbeh, ktorý Vás robí jedinečnými a približuje Vás ostatným ľuďom.

Ukazuje, že ste si prešli rovnakými problémami, ako ostatní a že ste ich dokázali vyriešiť, alebo ich práve riešite.

To, že sa budete profilovať ako odborník, alebo známa osobnosť, Vám príliš nepomôže. Pretože potom si budú ostatní myslieť, že aby uspeli, musia urobiť to isté. A tým menej ľudí Vás bude nasledovať ...

 

Nejaký tip, ako skrátiť krivku učenia? Áno je ...

 

TIP: Súkromná FB skupina Pracapopri - štart, kde som nahral celkom 10 modulov - zručností úspešného podnikateľa v MLM. Je tam viac ako 10+ hodín videí.

 

Na záver pamätajte, že nebola lepšia doba pre MLM ako je DNES!

Palce Vám drží Váš fanúšik číslo #1. 

Úspešný deň Vám želá Martin Tomčala!







Späť na články